onsdag den 1. februar 2012

Et skridt nærmere!

Den 23. Januar fik jeg en fantastisk besked fra Explorius:


Kære Emma og familie

TILLYKKE

Her kommer dit acceptance letter fra USA. Nu begynder de at lede efter værtsfamilie til dig.

MVH
Linda


Der var vedhæftet en lang besked fra USA om, at jeg nu var blevet godkendt derhenne. Det var helt fantastisk! Jeg havde gået og frygtet, at der var noget som manglede i min ansøgning så den skulle helt tilbage for at laves om, men nu kan jeg slappe af og værst af alt. Være tålmodig.


I går var jeg til SLEP-testen i Herning. Det foregik inde i et lokale på Kulturellen. Min mor og jeg kørte kl. 4 for at nå derhen i rette tid, og med min mors stedsans, skulle vi nok have kørt endnu tidligere, hvis ikke vi havde haft en GPS!
Hele turen derop blev jeg mere og mere nervøs, hvilket jeg overhovedet ikke burde da mit udvekslings år ikke kommer an på det.

Testen var lang... Den var delt op i to dele, en lytte- og en læseforståelse. Den første del (lytteforståelsen) var utrolig nem, hvor jeg havde lidt svært ved 2 del. Alt stressede mig! At se de andre som næsten var færdig med testen gjorde mig virkelig stresset, men jeg klarede mig igennem den og vi får besked i næste uge om jeg har bestået - ellers er det til Odense for at tage den igen!
Det var utrolig fedt at møde nogle af de andre udvekslingsstudenter som man kun har snakket med over facebook! Nu er jeg knap så nervøs for informationsmødet som vi jo skal til i maj.



Forresten! Jeg fik lige lyst til at sætte et billede ind af
en kuffert som jeg fik i fødselsdagsgave. I kan se på billedet ovenover.
Jeg kunne rejse i morgen, hvis det skulle være!


Hilsen Emma!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar