mandag den 23. april 2012

Værtsfamilie!!!

Hej allesammen!

Det er ved at være lang tid siden, at jeg har fået opdateret bloggen, men der har ikke været så meget at skrive før i dag, hvor jeg fik en værtsfamilie! Jeg er SÅ glad!
Rent faktisk blev jeg ringet op i fredags, men jeg havde ikke set, at jeg havde fået et opkald så jeg hørte en talebesked fra Explorius om, at de havde spændende nyheder til mig, så jeg måtte pænt vente hele weekenden på at få de spændende nyheder. Så i dag præcist kl. 12, altså inden for deres telefontid, fik de en opringning fra mig!
Jeg skal til Warren, Minnesota, som ligger helt oppe ved grænsen til Canada med kun 8 miles imellem! Det ligger lige ud til Lake of the woods!
Min familie består af en far, Eugene, 39 år, en mor, Sally, 35 år, en datter, Molly, 15 år, en søn, Hunter, 13 år, og en datter, Mackenzie, 10 år. Det er virkelig den perfekte familie, og med en pige på min alder så er det jo bare endnu bedre!
Afrejse datoen er ikke fastlagt endnu, men familien vil gerne have mig tidligt derover, så jeg regner med, at jeg allerede skal rejse d. 31. Juli eller d. 6. August, selvom skolen først starter d. 4. September!

Det er skønt endelig at vide, hvor jeg skal hen og hvem jeg skal bo ved. Man glæder sig bare endnu mere nu!
Jeg fik af vide, at jeg bare skulle tage kontakt til dem, så jeg brugte evigheder på et brev for, hvordan skal man starte? hvad skal man skrive? Det er virkelig ikke nemt, men jeg kan ikke vente med at høre fra dem!

3 måneder til afrejse, jeg har fået alle mine vaccinationer, så jeg er allerede klar til at rejse!


Hilsen Emma!

2 kommentarer:

  1. Du får simpelthen den fedeste tur, det er jeg sikker på! Men det er sq godt at skype er opfundet! :D

    SvarSlet
  2. Tillykke med din familie! :D jeg venter stadig spændt på min ;)

    SvarSlet