onsdag den 15. august 2012

Mit liv i USA!

Hej allesammen!

Det er efterhånden ved at være længe siden, at jeg har fået opdateret herinde, men jeg har lige skulle tage mig sammen til at skrive om aaaaalt det jeg har været i gennem! Og mine forældre insisterede på at det var nu jeg skulle have opdateret!

Vi tog til lufthavnen rigtig tidligt d. 3 august mig, min familie og 5 af mine venner! Jeg fattede ikke rigtig noget af det der skulle ske før vi nåede lufthavnen. Jeg havde troet at det ville blive noget af det letteste at sige farvel, men da det var tid til at gå op af trappen gik det for første gang op for mig, hvor længe 10 mdr. Egentlig er! Og min far havde ret - når jeg kom afsted ville det gå op for mig, hvor godt jeg egentlig har det herhjemme. Ganske rigtigt da jeg trådte ind i flyet gik det op for mig!
Men på fredag har jeg været i USA omkring 2 uger. Jeg startede ud med at være i New York i omkring tre dage, hvor vi var på Manhatten, china town, soho og alle de her ting. Det var vildt fedt og se det alt sammen, som man kun havde set på film!
Jeg havde den første dag forfærdelig meget hjemve, hvilket er utroligt når man er i selveste New York City, hvor man slet ikke burde tænke på det derhjemme!
Men i løbet af de tre dage havde jeg været rimelig nervøs for at skulle tage flyet fra Newark airport i new Jersey videre til Minneapolis, Minnesotas største by, og selv skifte fly videre til Grand Forks, som rent faktisk ligger i North Dakota? Men det lykkedes! Og der stod min værtsfamilie i lufthavnen med store plancher, hvor der stod Emma! Det var så sødt af dem!
Vi tog direkte ud at spise på en mexicansk restaurant på vejen hjem.

Her sidder jeg så, snart to uger efter min ankomst! Det føles som meget længere tid! Jeg kunne ikke have haft en bedre værtsfamilie, for de gør alt for mig! De er fantastiske, men jeg vil være ærlig og sige, at jeg har utrolig meget hjemve! Jeg har svært ved at vende mig til alt det her. Jeg har simpelthen grædt mine øjne ud for at sige det rent ud!
Men jeg er utrolig taknemmelig for at have fået en så god familie, men tanken om at det ikke er min egen familie gør mig trist. Det er utroligt, at jeg på mine to uger har fundet ud af, hvor meget min familie betyder for mig og har lært at sætte meget mere pris på dem!

Men det var bare lidt herfra, lover at der ikke går så længe i mellem opdateringerne igen!

xxx fra Minnesota!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar